نوشته های عاشقانه پاییزی جدید 92


  • تبليغات
    موضوعات
    آمار
      آمار و اطلاعات
        امار کاربران
        افراد آنلاين : 6
        اعضاي آنلاين : 0
        جديدترين کاربران
        بازدید
        بازديد امروز : 1,054
        بازديد ديروز : 1,304
        بازديد کلي : 9,450,275
        آمار مطالب
        مطالب : 2787
        اطلاعات شما
        اي پي : 3.21.104.72
        مرورگر : Safari 5.1
        سيستم عامل :
        پيچ رنک سايت

        وبگذر
    تبلیغات


    :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
    :: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد


    فروشگاه سايت


    عکس های زیبا از فصل پاییز



    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    عکس های زیبا از فصل پاییز

     

    تلخ ترین و شیرین ترین جمله عاشقانه :
    من می تونم بدون تو زندگی کنم
    اما نمی خوام!!

    بیقــراری هــایــم
    پـاییـــز می خــواهــد و چشــم هـای عاشقـتــــ را
    نگــاهــت را از مــن نگیـــر
    ایـن پاییـــز را عاشقـــم بـاش لطفــــاً !
    *
    *
    تلخ ترین و شیرین ترین جمله عاشقانه :
    من می تونم بدون تو زندگی کنم
    اما نمی خوام!!
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    شهامت می خواهد
    دوست داشتن کسی که
    هیچوقت
    هیچ زمان
    سهم تو نخواهد شد !
    *
    *
    چقدر آبروی دلم را خریده اند
    این سه نقطه ها “…”
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    منـــ و تـــو یــک عکس 2 نفره
    بــه دنیا بدهکاریـــم!
    *
    *
    تو صبح باش !
    من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    کاش مــیـشـــُـــد جـــای خالـــی تو را هـــَــم
    با گزیـــنه مناســـب پـــُــر کــرد…
    *
    *
    پــــُــلِ روزگار امروزتــــــ را نشکن !
    شاید فردا دلتــــ برایِ برگشتن تنگـــ شود !
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    دنیای بی تو …
    مثل صبح بهاری بی گنجشک ؛
    نه اینکه زیبا نباشد …
    جذاب نیست !!!
    *
    *
    پشیمان می شوی
    از رهــــــــا کردنم!
    همچون کودکی
    که در شلوغی بــازار
    دست مـــــــــادرش را…
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    و چه انتظار بزرگی است
    اینکه بدانی
    پشت هر “دوستت دارم”
    چقدر دوستت دارم…
    *
    *
    این سکوت سنگین تو
    سر به سرم میگذارد ؛
    ادامه اش بدهی عاشق تر میشوم ..!!
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    و اما نبودِ دستهایت
    خود ماجرایی است ،
    که شروعش
    پایان جهان است …!
    *
    *
    چه می شد مگر
    بهشت را به جهانیان می دادند
    تو را به من…؟؟!!!
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    تو میدانی؟!
    آنها که از چشم می افتند
    دقیقا
    کجا می افتند ؟!!
    دنبال خودم می گردم …!!!
    *
    *
    دکتر نیستم
    اما برایتان روزی 10 دقیقه
    راه رفتن روی جدول های کنار خیابان، را تجویز می کنم!
    تا بدانید تعادل چیز مهمی است
    اما دیـوانه بودن قشنگ تر است …
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    یه وقتـایی هم هســت …
    که مــــزه‌ ی بودن یکی …
    یه جوری رفته زیر دنـــدونت !!
    که وقتـــی ازش دوری …
    همه‌ چی میشه زهرمــــار …!
    *
    *
    خُـدآوَنـد نمی خـوآهـَد مـآ بـه هَـم برسیـم…
    شـآیـَد تَـنـهآ دَلیلَـش ایـن بـآشـَد کـه…
    اَگَــر کنــآرَم بـآشـﻲ…
    دیگَــر هیـچ وَقت…
    هیـچ چیـز …
    اَز او نَخــوآهـَم خوآست …!
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    سال‌هاست رفته‌ای و من
    هنوز به خودم می‌لرزم
    درست مثلِ شاخه‌ای که چند لحظه قبل
    پرنده‌اش پریده باشد!
    *
    *
    امشب یک کاسه نرگس مهمان ِ من باش
    /بگذار یادمان نرود/
    یکدیگر را در شبی رو به انتهای پاییز….
    به هیچ خدایی نسپرده،
    رفتیم…
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    چیزی که در دوست داشتنت
    بیش تر عذابم می دهد
    این است که – گر چه می خواهم-
    اما طاقت بیش تر دوست داشتنت را ندارم…
    *
    *
    یواشــــکی دوستم داشته باش !
    آدمای دنیـــــــای من،
    چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    هـمـۀ حواسم را جمع میکنم تا خـیـالــت را کـم کنم
    اما تمامِ یــادت در ” مـــن ” ضـرب می شود و
    ” مـــن ” تقسیم می شوم در ” تـــو ” …
    می بینـی ؟ عـجـب دنیایِ بــی حساب و کتابی ســـت ؟!
    خیلی دور هم که بروی
    نقطه نـمـی شوی
    ســـه نقطـه میشوی
    در شـعـرهایم ” … ”
    *
    *
    تا شب نشده،
    خورشید را لای موهایت می گذارم و
    عاشق می شوم
    فردا
    برای گفتن دوستت دارم
    دیر است…
    *
    *

    نوشته های عاشقانه پاییزی جدید

    *
    *
    خسته ام
    از
    او
    تنها ضمیر غایبی که
    مدام
    در من
    حاضر است.




    نويسنده : سمیرا | تاريخ : یکشنبه 03 آذر 1392 | بازديد : 209 | نظرات (0)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر براي اين مطلب
    توجه: با سلام بازديدكننده گرامي محصولات كه براي فروش است در قسمت فروشگاه سايت موجود ميباشد
    کد امنیتی رفرش
    فروشگاه سايت
    فروشگاه سايت
    لينك هاي دوستان
    خرید بک لینک