اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه بهمن ۹۲


  • تبليغات
    موضوعات
    آمار
      آمار و اطلاعات
        امار کاربران
        افراد آنلاين : 6
        اعضاي آنلاين : 0
        جديدترين کاربران
        بازدید
        بازديد امروز : 206
        بازديد ديروز : 345
        بازديد کلي : 9,447,597
        آمار مطالب
        مطالب : 2787
        اطلاعات شما
        اي پي : 3.12.151.153
        مرورگر : Safari 5.1
        سيستم عامل :
        پيچ رنک سايت

        وبگذر
    تبلیغات


    :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
    :: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد


    فروشگاه سايت


    اس ام اس های جدید احساسی و عاشقانه جدید دی ۹۲


    اس ام اس های جدید احساسی و عاشقانه

    اس ام اس های جدید احساسی و عاشقانه جدید دی ۹۲

    از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

    اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    باران بند آمد

    ولی نبودن تو همچنان میبارد

    باران بند آمد

    ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    دوست دارمش

    از بند تا بلند

    از دست تا دعا

    از صبر تا خدا

    حتی اگر ...

    همه بگویند : از آن من نیست

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    چــه خــوبــ اســتـــ اَگـــر

    آدم هـــا یــکــ نـــفـر را

    هـَــر روز دوســتـــ داشـــتــه بــاشــنــد

    نــه هـَــر روز یـکــ نــفــر را …

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    یه “دوستت دارم”هایی هم هست …

    میدونی دروغه ها …

    ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    روزی چند بار دوستت دارم

    یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم

    وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی

    یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد

    وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود

    یک بار دیگر هم دوستت دارم !

    باقیِ روز را

    هنوز را

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    اس ام اس

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    می دانی که هنوز “دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    به دوست داشتَنت مشغولم …

    همانند سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ،

    بی خبر از اتمام جنگ ،

    نگهبانی می دهد…!

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    آدمهایی هستند که شاید کم بگویند “دوستت دارم”

    یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را ... بهشان خرده نگیرید !

    این آدمها فهمیده اند “دوستت دارم” حرمت دارد ،

    مسئولیت دارد

    ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی دوست داشتن واقعی را میفهمی ،

    میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی ...

    آزارت نمیدهد ، دلت را نمیشکند ...

    به هر دری میزند که با تو باشد !

    ×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

    آن که ” دلت را شکست ” ... ” تاریخ تولدش ” یادت مانده ...

    آنکه ” رهایت ” کرد تاریخ ” آمدنش ” و”رفتنش”… دقیق

    و آنکه ” احساست ” را بــه بازی گرفت ...

    لحظه بــه لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری ... !

    اما...

    آنکه دوستت دارد سطری در تارخ زندگیت بـه نامش زده ای !؟




    نويسنده : سمیرا | تاريخ : یکشنبه 29 دی 1392 | بازديد : 318 | نظرات (0)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر براي اين مطلب
    توجه: با سلام بازديدكننده گرامي محصولات كه براي فروش است در قسمت فروشگاه سايت موجود ميباشد
    کد امنیتی رفرش
    فروشگاه سايت
    فروشگاه سايت
    لينك هاي دوستان
    خرید بک لینک