اس ام اس عاشقانه شهریور ۹۲


  • تبليغات
    موضوعات
    آمار
      آمار و اطلاعات
        امار کاربران
        افراد آنلاين : 4
        اعضاي آنلاين : 0
        جديدترين کاربران
        بازدید
        بازديد امروز : 428
        بازديد ديروز : 1,304
        بازديد کلي : 9,449,649
        آمار مطالب
        مطالب : 2787
        اطلاعات شما
        اي پي : 3.19.244.187
        مرورگر : Safari 5.1
        سيستم عامل :
        پيچ رنک سايت

        وبگذر
    تبلیغات


    :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
    :: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد


    فروشگاه سايت



    اس ام اس عاشقانه شهریور ۹۲

    گناه شکستن روزه های امسال هم پای تو  . . .

    این رمضان ، هر روز باید غم تو را  ” بخورم ” . . .

    * * *

    برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !

    سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .

    * * *

    عشق های امــروزی بی نام قابل انتقال به غیر

    و معاف از احساس میباشند . . .

    * * *

    من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

    از تمام زمین یک خیابان را

    و از تمام تو …

    یک دست که قفل شود در دست من

    * * *

    چه داستان غریبیست داستان زندگی!

    دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .

    * * *

    دلم را

    به روی عالم و آدم بسته ام

    مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟

    * * *

    من عاشق آن دیده چشمان سیاهم / بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
    گر مستی چشمان سیاه تو گناه است / من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .

    * * *

    دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
    مرا شاد میکند !
    لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
    حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
    من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !

    * * *

    عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .

    * * *

    من کلبه خوشبختی تور را روزی با گلهای شوق فرش خواهم کردو قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشقترین پروانه ات خواهم بود . . .

    * * *

    من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای . . .

    * * *

    درد یعنـی

    دلــــم بــراش خیلــــی تنـــــگ شده

    امــــــا

    هیــــچ غلطــــی نمـی تــونـــم بکنــــم




    نويسنده : سمیرا | تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392 | بازديد : 195 | نظرات (0)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر براي اين مطلب
    توجه: با سلام بازديدكننده گرامي محصولات كه براي فروش است در قسمت فروشگاه سايت موجود ميباشد
    کد امنیتی رفرش
    فروشگاه سايت
    فروشگاه سايت
    لينك هاي دوستان
    خرید بک لینک