اس ام اس و جملات باحال تیکه دار تير 92


  • تبليغات
    موضوعات
    آمار
      آمار و اطلاعات
        امار کاربران
        افراد آنلاين : 96
        اعضاي آنلاين : 0
        جديدترين کاربران
        بازدید
        بازديد امروز : 3,224
        بازديد ديروز : 443
        بازديد کلي : 9,484,231
        آمار مطالب
        مطالب : 2787
        اطلاعات شما
        اي پي : 18.117.105.249
        مرورگر : Safari 5.1
        سيستم عامل :
        پيچ رنک سايت

        وبگذر
    تبلیغات


    :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
    :: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد


    فروشگاه سايت

    http://takmodel.rozblog.com



    http://takmodel.rozblog.com


    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها

    ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !!!
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد …
    .
    .
    گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !
    و من به پایش سوختم !!!
    گرم شد …
    رفت به سوی دیگری !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    خیابان چقدر سبز شده است از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    زخمی بود …
    درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
    آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    انگار حرف “ر” اضافس !!!
    به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت …
    خودم را گول میزدم که در حد منی !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت …
    روزی هم اینگونه عاشق من بودی …
    یادت هست لعنتی !؟!
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    بعضی ها خود را یکرنگ می پندارند ؛ آری که به راستی یک رنگند اما سپید را کافیست یکبار با منشور گذر زمان دیدشان تا فهمید که همه رنگهای عالم را بلدند !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ، برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    چقدر احمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن !
    مثل من که از تو انتظار عشق داشتم …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی !!!
    گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است ، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    پشیمانند کفش هایم که این همه راه را ، راه آمدند با نیامدن هایت …
    .
    .
    به گوش خدا برسانید آدم این حوا سالهاست که رفته است …
    این حواى تنها را برگردان پیش خودت …
    بهشتش را نمیخواهم ؛ به جهنمش هم راضىم ؛ هرجایى باشد جز این دنیا …
    این دنیا زیادی بوى آدم گرفته است !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    کاش حرف دلمو به چاه مستراح میگفتم اما به تو نه …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    گفت دهانت بوی شیر میدهد و رفت …
    به او بگویید حالا بوی دروغ میدهد ، برگرد !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد …
    به همین روزهای من که رفتی …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    میدونی چیه رفیق ؟
    اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    تنهایی تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن تو …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    آرام می روم ، آنچنان آرام که ندانی کِی رفته ام ! اما وقتی جای خالیِ مرا ببینی ، آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمانِ رفتنم را فراموش نکنی !!!
    .
    .
    ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    حس خوبیه … به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی ولی اون داره از بی تو بودن میمیره !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    بغض ها را گاهى باید قورت داد ، عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …
    گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    همیشه از این می ترسم که نکند جفت من با دیگری جفت شود و سهم من فقط جفتک باشد !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    دیگر نه اشکهایم را خواهی دید
    نه التماس هایم را
    و نه احساسات این دل لعنتی را …
    به جای آن احساسی که کشتی ، درختی از غرور کاشتم !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :
    خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی
    آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی
    کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی
    و من دیوانه نبودم …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    ببین چقدر عمرم برایش کوتاه بود که به من میگفت : “گلـــم”
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    فهمیده ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد !
    تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    آهای گاو !!!
    این انسانها چیزی از ما شدن نمیفهمند ، حالا تو هر روز هی بگو : ما… ما… ما…
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻤﻼﺗﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ !!!
    ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﺖ ﺧﻠﻊ ﻣﻘﺎﻡ ﺷﺪﻥ ؛ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺮﻓﯿﻊ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    من آغوشی کسی را دوست دارم که بوی بی کسی میدهد نه بوی هرکسی !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    یکی برای هر نفس حوایی دارد و دیگری هوایی برای نفس هایش ندارد !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
    ارزش “خاص بودن” را نداشت …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    بعضی از آدمهارا باید از دور دوست داشت ؛ نزدیکشان که میشوی بوی تعفن غرور آزارت میدهد ، شکسته میشوی و میرنجی و میگریزی !
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن : تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
    بی لیاقت های عزیز لطفا برای رفتن یه ذره خلاقیت به خرج بدین …
    جملات باحال تیکه دار | ایرونی ها
    .
    .
    احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !

     اس ام اس خور




    نويسنده : سمیرا | تاريخ : پنجشنبه 06 تیر 1392 | بازديد : 260 | نظرات (0)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر براي اين مطلب
    توجه: با سلام بازديدكننده گرامي محصولات كه براي فروش است در قسمت فروشگاه سايت موجود ميباشد
    کد امنیتی رفرش
    فروشگاه سايت
    فروشگاه سايت
    لينك هاي دوستان
    خرید بک لینک